torsdag 24 september 2015

Om att inte riktigt förstå vad jag håller på med

Hipp hurra ser snart slutet på dessa evighetslånga veckorna! I veckan fyllde jag år och firade med en hel dag på jobbet. Men vilka fina vänner jag har som överraskar med presenter precis i min smak och som smyger ut bakom hyllan med en påse salta muffins precis då man håller på att hungra ihjäl. Sådana små saker gör ju att det blir en fantastisk födelsedag.

Och så var det snart helg igen och jag kommer att rusa iväg till tåget mot Helsingfors i morgon. För på lördag gäller det och smäller det. Lotta och jag skall äntligen få visa vårt program som vi gör för FSG-festivalen i Kristinestad nästa sommar!
I cirka ett år har vi funderat, planerat, messat inspiration av och an, träffats för att planera, gjort koreografin, övat och skrattat som tusan. Och nu skall vi visa det åt andra och programmet skall börja övas i föreningarna.
Vilken skräck! Totalt panik har vi läget under kontroll..det lär vi se. Showmassen här kommer vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar