fredag 18 september 2015

Just det, det var strejk

Har några väldigt intensiva veckor framför mig och försöker systematiskt beta mig igenom sak för sak. En extra ledig dag straffar sig förstås vilket gör att jag kämpar mig igenom dag 6/6 i morgon. Och med lite dålig timing har jag förstås lovat dra en kurs på den enda lediga dagen. Men jag tar allt på en gång så kanske det lugnar ner sig i nåt skede också.
Men jo vill någon träffa mig så hittas jag i smurfdräkten på jobbet.


Dagens tiopoängare var att strejken på något sätt fallit mig i glömska. Så när jag gladeligen körde in på postens parkering så slår det mig att det förstås är stängt. Men vad kul, där bakom låsta dörrar finns skolningsmaterialet för söndagens kurs. Inte bra, inte alls bra. Men allt löser sig förstås men nog stod jag och rev mig i håret en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar