tisdag 7 mars 2017

Det går bra nu

Detta kan nog räknas in i samma katergori som gårdagens duschfiasko. Edith hade en läkartid 9.45 idag och bara tiden gjorde mig smått nervös då hon vanligtvis sover den tiden. Var förberedd för en kaosdag och stack iväg till sjukhuset. Då jag anmälde oss ser jag att vi är en dag för tidiga, tiden är i morgon..jahapp.. jamen vi ses i morgon då igen öer jag snällt i luckan och svär inimbords då jag rusar tillbaka till bilen. Hem och försöka få nån att sova då..

Efter lunchen tänkte jag att vi lika bra kan vi köra in till prisma en sväng och få dagen att gå, tänkte jag kunde köpa hårfärg. Kommer in i prisma och inser att jag inte har pengar med mig. Jassåå..hem då bara. Gör inget mera idag, utmattad på grund av mig själv. Bra flyt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar