fredag 3 februari 2017

Fredagspepp!

Fredagspeppen kan börja nu! Tänkte redan dra täcket över mig och ge upp idag då jag vaknade dag tre med en sådan spränghuvudvärk att jag inte kunde tänka klart. Funderade på att ringa hem A och låsa in mig i mörkret, men som tur var släppte det värsta efter lite medicin och mycket töjning. Så nu kan vi börja fredagspeppa.

Lillen sover ute ännu men snart blir det lunch och så tror jag vi skall iväg till loppis och kolla läget. Har i några veckor haft ett bord vi Comboliina och riktigt bra försäljning har det varit, Skall fylla på och ändra lite priser idag och så får vi se om det blir sista veckan nu.

Och sedan är det helg och planen är att slänga ihop lite pizzasnurror till kvällen, borde väl orka med lite fredagsfys före det myset. Och receptet på snurrorna skall jag ge er snart, ni måste testa dessa föräter man sig på!

Och så vaknade man





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar