söndag 7 februari 2016

Gravid vecka 24

Ett hej från en riktigt seg söndag, men vecka 23 är här och en ny magbild på det. Börjar känna mig lite mindre smidig och kläderna spänner mer och mer. Hoppas på lagom väder så att jag slipper skaffa en ny jacka för snart räcker den jag har inte till.


Hade både läkarbesök och mödrarådgivning i veckan vilket slutade i att jag får ta det lugnt i några dagar. Räkan mår bara bra och förutom ryggen mår jag prima. Har kämpat mig fram till läkartiden i några veckor och visst blev det så att jag får vila upp ryggen och hoppas på att klara av jobbet bättre efter det. Har såna enorma skuldkänslor eftersom jag annars mår så bra, men jag får försöka tänka om lite. Vill ju helst kunna bära på barnet efter graviditeten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar