lördag 23 augusti 2014

Tillbaka till vardagen

Veckan kom och gick och sista veckan på jobbet kallar. Så skönt att ha haft några lediga dagar och äntligen känner jag mig utvilad och redo för hösten. 


Har gått omkring hemma och fixat lite här och där. Packat upp alla fina presenter läst alla fina kort och tvättat nya lakanen som vi nu sussar sött i.


Blommor finns det lite här och där hos oss och fick bara med mig en del. Vill ha hemmet fyllt med blommor hela tiden.



Och klart att jag har prövat denna skönhet, kitchenaiden och jag är bästa vänner just nu.



Och som pricken på i:et för denna vecka skrev jag på det nya arbetskontraktet som betyder en säkert framtid igen för en stund. Fortsätter som försäljare men nu i en sportaffär så nya utmaningar kallar. Men först skall jag jobba sista veckan på nuvarande jobbet och sedan åker vi iväg på bröllopsresa. Så lite sommar är det ännu. Sedan kan vi ta höst och ta tag i vardagen och nya utmaningar.

1 kommentar:

  1. FETTNAJS! O dom där lakanen är nog jag också sjukt sugen på ;) var så kul med fest o att hinna träffas lite! ses snart igen min hallonsmula <3

    SvaraRadera