onsdag 27 augusti 2014

Om att vilja visa så mycket men inte ha tid

Arbetar de sista dagarna på nuvarande jobbet och vi jobbar så svetten sprutar för butikens öde blev stängning. Det blev klart ett tråkigt slut men jag är förstås glad över att ha ett nytt jobb som börjar direkt efter. Men först, bröllopsresa!
På lördag bilar vi ner till huvudstaden för att följa med Finnkampen och A:s bror som är med och tävlar och sedan på måndag flyger vi iväg till Italien och Sorrento. Kommer att bli så skönt att få komma bort, nolla läget, ladda om och så bara njuta han och jag.
Sedan kan jag ta tag i vardagen och hösten och nya utmaningar.


Så jag panikpackar jag och kommer att ha för mycket kläder med som vanligt. Att dessutom packa två väskor, en för helgen och en för Italien är för svår uppgift för denna trötta hjärna. Hamnar kanske att sitta med bikini på läktaren och ha yllesockor i Italien.

Och som en tidig julklapp fick vi våra alldeles fantastiska bilder från bröllopet som allra bästa Heidi har tagit. Och jag satt och grät i soffan då vi kollade igenom dem. Men jag lovar att jag skall dela med mig, men vi tar det efter resan. Då skall jag visa er vår bästa dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar