måndag 30 juni 2014

Mitt i allt var det min möhippa

I Lördags var jag på väg på en kompis möhippa och höll på att göra mig klar då det ringer på dörren hos oss. Jag hade mina aningar men ändå stod jag med munnen upp då jag öppnade dörren, där stod syster, fina Hanna och min svägerska och säger att det är dags för möhippa! Så istället för att åka och överraska en blivande brud var det dags för mig att bli överraskad och bortskämd hela dagen.


Några andra bilder har jag såklart inte men här är den fina väskan som jag gick omkring med under dagen.
Först nu har jag haft tid att ta in allt som jag fick vara med om och jag känner mig så otroligt lyckligt lottad att ha så fina vänner som jag har. Dagen blev precis så bra som jag hade föreställt mig, fick umgås och ha roligt med de som ligger mig nära hjärtat och de fick i sin tur lära känna varandra. En fin blandning av fantastiska människor.
Så jo det här lever jag länge på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar