tisdag 15 april 2014

Lägesrapport

Nej jag har inte försvunnit från planeten, bara gömt mig under en sten. Nånej, men orka blogga då ingen annan heller gör det. Förutom kära kusin,  och tack för det så att någon underhåller oss.
Förutom att jag blivit Kokkolabo för en stund så har jag mest gjort ingenting. Och det är väl bra en stund det också.

Den mest spännande saken som hänt mig under de senaste veckorna är att jag precis klickat iväg inbjudningarna till tryckeriet och sitter nu och kallsvettas över det. Kontrollfreak som jag är skulle jag förstås helst stå bredvid och flåsa arbetarna i nacken för att garantera att allt blir rätt. Men det skall jag såklart inte göra. Har istället myror i byxorna tills jag har en hög, förhoppningsvis felfria, inbjudningar i min hand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar