onsdag 28 september 2016

Hemma igen

På söndag åkte Edith och jag hemhem på blixtvisit tillsammans med mamma. Skulle uträtta lite saker och så var det den stora utmaningen, att köra hem bilen ensam med Edith.
På tisdag förmiddag brummade jag iväg och försökte att inte stressa, hade hela dagen på mig. Tänkte att jag försöker komma till Oravais abc, så länge borde E sova och klara sig. Men man vet ju aldrig på vilket humör tösen är.
Tog det i etapper och varje bensinstation som jag klarade var jag ett steg närmare hem. Så kommer Oravais och E sover fortfarande så jag kör vidare och hoppas på det bästa. Lite före kvevlax vaknar lillen men hör och häpna vi klarade oss hem utan ett stop och utan gråt eller skrit. 
Så det gick ju så bra, hade nog stressat över resan så kul att det gick vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar