onsdag 18 maj 2016

Dagens den som väntar på något gott..

väntar ihjäl sig...eller hur gick det. Det är ungefär det vi gör nu. Har haft en hel del program fram tills nu, både sådant jag planerat in för att sysselsätta mig och så en del med det där lilla fritidsintresset. Men nu tog det stopp, inget planerat och jag börjar bli rastlös. Samtidigt är det lite tudelat för egentligen är jag ganska trött och seg så att överhuvudtaget komma sig iväg känns som ett himla jobb.
Och när det är första barnet som vi väntar på så innerligt, så är ju det mesta klart för lillen. Småkläder är tvättade och sängen väntar på en liten en.
Så nu är det den där sista tiden då jag försöker att inte tänka så mycket, men ändå analyserar varje tecken kroppen ger och hoppas på att nu är väl något smått på gång. Men inte ännu och vid rådgivningen förra veckan avslutade vi med ett "vi ses nog om två veckor".

Vi kan väl göra en liten gissningslek, gissa datum när räkan kommer.



3 kommentarer:

  1. Gissar på 1.6 😍 /Linda B

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att ni får vänta lite till - tisdag morgon 06.06 så börjar racet hem :D /Skrutten

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på 5.6 :) kram

    SvaraRadera