måndag 25 april 2016

Vecka 35

Godmorgon måndag och en vit måndag...det blev tyst här en stund. Glömde bort bloggen och hade en vecka där kroppen bara måste få tid att mest bara vila. Men nu är jag lite mera på gång och efter att ha fått se lite människor och inte bara den egna spegelbilden är jag som ny igen!

Veckans jag och magen, vecka 34+2 och har som sagt hunnit med en miniresa ner till H:fors och en slövecka hemma. Kan lätt konstatera att magen tar i överallt och jag har ingen uppfattning om min kropp mera. Räkan festar på i magen vilket gör att jag numera inte hittar någon riktigt bekväm ställning varken liggande eller sittande så kör något där mitt emellan. Snart bara en månad kvar, galet!


Fixade på terassen igår och grillsäsongen skall öppnas nästa helg. Kändes ju inte helt okej att vakna till snö IGEN! Tror jag håller mig inomhus idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar