lördag 13 februari 2016

Listan



Status nu 24+0

Halsbränna: Ibland

Ryggbesvär: Ja tyvärr. Ryggen är det jag är mest orolig för, redan tidigt märkte jag att ryggen tar stryk med det jobb jag gör. Så jag försöker tänka på det och göra övningar och är så småningom van med tanken att ha ont resten av tiden.

Bäckenbesvär: Nej.

Ligamentsmärtor: Nej.

Foglossning: Nej.

Muskeloch vadkramper: Nej

Åderbråck: Nej.

Hemorrojder: Nej.

Nästäppa:Ja, värst på morgonen och nyser som en tok.

Urinvägsinfektion: Nej.

Känsligt tandkött: Lite mer än vanligt.

Bättre hy och hår: Hyn mår bättre.

Illamående: Inte mera.

Ömma bröst: Inte för tillfället. Men du milde hur det var i 
början!


Viktökning: Kring 6 kg

Trötthet: Absolut. Tidiga kvällar tack.

Upp och ner i humöret: Om stubinen varit kort tidigare så finns den knappt kvar mera. Så lite berg och dalbanan nog.

Strimmor på magen: Nej, smörjer smörjer och smörjer

Putande navel: Nej.

Svullnader: Nej.

Yrsel: Ibland

Förhöjd kroppstemperatur: Inget jag märkt.

Blodbrist/järnbrist: Hemoglobinet bra ännu.

Sammandragningar: Nej

Sömnproblem: Svårt att somna vissa nätter och att vända sig känns som en kniv i ryggen.

Konstigt matbehov: Nej, bara mycket mat ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar