måndag 1 december 2014

Träningskalender kanske

Träningsmässigt var november en lat månad. Tror jag kan räkna de gånger jag svettats på en hand, inte konstigt att kroppen känns trött och tung. Men nu när december och julkalendersmånaden är här tänkte jag ta tag i saken och peppa mig själv på ett annat sätt. Så istället för att öppna luckan till chokladkalendern varje dag skall jag göra mitt yttersta för att röra på mig varje dag. Vem är med? Nu kan vi peppa varandra med att få den vardagliga motionen som vi verkligen behöver nu i vintermörkret.
Med detta vill jag absolut inte visa att jag skulle vara bättre än någon annan, tvärtom nu skriver jag ner det så nu MÅSTE jag röra på mig och hoppas någon annan vill hoppa på denna utmaning!


Idag 1.12 fick jag verkligen släpa mig ut på en länk. Det var tungt och det blev en kort runda, men det var värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar