söndag 1 maj 2016

Valborg och första maj

Vi har haft en riktigt fin helg med program varje dag och redan det gör mig på så bra humör. Vi började helgen med att testa escape room med några vänner. Riktigt roligt och ut kom vi! Fortsatte kvällen med middag vid Strampen och efter det slängde jag mig i sängen.


Valborg firades lugnt med mycket god mat. Började dagen med att hämta bröd och lite sött från aroma, så gott!


Så kom våra middagsgäster och vi inledde grillsäsongen och drunknade i mängden mat. Men så gott det var!




Och första maj började lite segt och kände av att jag varit igång mera än vanligt. Men med så fint väder kan man ju inte ligga inne på soffan så vi körde iväg till stundars åt en våffla, såg på när våra middagsgäster dansande lindy hop och njöt av vädret.



Så nu kan jag väl med gott samvete slänga mig på soffan en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar