söndag 22 maj 2016

Gravid vecka 39

Magbilden 38 + 1, kan vi tro att detta är den sista magbilden. Nästa söndag tänker jag inte ta någon magbild och sedan är det ju sista veckan, om lillen så vill det. Och det hoppas jag verkligen på!


Det har varit en tung vecka, förra helgen låg jag mest vågrätt och när den nya veckan kom fick jag såklart också snuva och ont i halsen. Huvudet har varit som ett tungt bowlingklot och jag gjorde inte mycket annat än sov. 
Halsbränna i en helt annan skala än tidigare hade jag också lyckan att få ha. Har levt på naturell jogis och mjölk och bävat för nätterna när det var som allra värst. Men nu tror jag det börjar ge med sig och det känns som om jag fått lite mera utrymme kring revbenen. Men inga andra tecken på att något skulle vara på gång. Så vi fortsätter vänta.

1 kommentar:

  1. UNDERBAR mage!! Lycka till med väntan och den stora händelsen! Hoppas allt går lika lätta som det gick för oss med Alex & Max :) Kram!

    SvaraRadera