onsdag 27 april 2016

Tisdag = favoritdagen

Tisdag är klart favoritdagen på veckan, då får jag dansa med mina otroligt duktiga showmassare! Själv dansar jag ju inte mycket mera, ni kan tro hur svårt det är att stå still och se på. Lite lite försöker jag röra mig, mest för att kolla lite hur kroppen reagerar, men jag märker nog också direkt att det är bäst att bara stå still.
Så tisdag kväll är favorit och fylls av sådan dansglädje och lyckan när man ser den egna koreografin växa fram och bli så lyckad!
Tisdagar sover jag också bäst av alla veckans nätter. Som en klubbad säl genom hela natten och det är som om kroppen tackar för de små och enstaka rörelserna jag lyckades göra.
Så om tisdag är en 10 poängare kan jag lätt konstatera att onsdagar faller lågt ner på skalan. Så trött så trött och kroppen ropar efter vila. Men nu vet jag mönstret och låter onsdagarna vara till för återhämtning till 100%.


Inte mycket man ser bakom magen mera.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar