måndag 11 januari 2016

En ledig måndag

Skönt med ledig måndag och speciellt skönt efter en dålig natt.
Äntligen har vi också mera värme i hemmet då fläkten, som lät all kall luft komma in, är fixad och så hoppas vi den inte strular mer.

Att få dagen att gå var inga problem tog en sväng till stenhaga för att uppdatera träningsgarderoben med några toppar jag rymms i...hehhe..för imorgon smäller det! Nu börjar vi träna inför FSG Festival i juni och jag är med så länge jag kan vara med. Eller inte med, men med som ledare och koreograf.

Så har jag tvättat och diskat, bunkrat upp med lite mat, fräschat upp minnet med dansen och filat på en annan koreografi och slängt mig i soffan. Det var måndagen det. Om jag ännu skulle hitta ett mycket viktigt papper (som jag inte är säkert på att jag ens fått) så skulle dagen vara "på stickå".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar