torsdag 19 november 2015

Listan som en ny start

Kokkoo, finns det några läsare kvar här? Försöker precis som Hanna, komma igång med bloggen igen. Och kanske jag får en start med denna lista.

Hur gammal är du?
28 år
Hur gammal känner du dig?
Eftersom jag verkade tro att jag skulle fylla 30 i år så känner jag mig ganska precis som den ålder jag är. Dock har jag nog mentalt stannat där kring 21.
Var bor du?
I Gerby, Vasa. Efter att ha varit Vasabo i snart ett och ett halvt år känns det som om jag alltid bott här. Så jag är hemma.
Vad har du gjort i dag?
Jobbat som alla andra dagar. Men denna tråkiga torsdag fick en vändning då mannen överraskade mig efter jobbet med att bjuda mig på Vasas bästa pizza vid Marco Polo.
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar är på alla sätt den bästa årstiden, men hösten har alltid varit min årstid med nystart, varmare kläder, tända ljus och alla fina färger.
Är du beroende av någonting?
Just nu Downton Abbey. 
Vilket är ditt favoritgodis?
Choko och salmiak.
Vilken är din favoritaffär?
Har nog ingen favoritaffär men är väldigt svag för olika inredningsaffärer.
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Från att ha varit en kvällsmänniska tror jag nästan jag är en morgonmänniska nu. Så skönt att stiga upp tidigt och ha en hel lång dag framför sig. Och så har man ju tid att äta frukost hur länge som helst.
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Andreas, som bjöd mig på mat ikväll.
Är du blyg?
Kanske inte blyg, men obekväm i nya situationer. 
Vad heter du i andra namn?
Margaretha,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar