torsdag 12 februari 2015

När luften totalt går ur en

Min frånvaro på bloggen har nog mest berott på lathet och till en viss del har intresset också försvunnit. Men jag skall inte begrava bloggen ännu så får göra ett försök få liv i den igen. Men så har också denna vecka varit lite av de tyngre på ett tag. Fick i måndags veta att jag, och alla andra på jobbet för den delen, inte har något jobb att gå till om 6 månader. Så där satt vi alla i samma båt och luften bara gick ur oss.
Så jakten på nya utmaningar sätter igång igen och jag känner igen detta allt för bra...

Men för att få med något positivt måste jag visa surdegsbrödet från i måndags. Bästa hittills, massor med lufthål precis som jag vill ha det.






2 kommentarer:

  1. Som jag skrev tidigare, helvetesjävlaskit! Nina allt bra borde hända dig, för det är du värd efter allt ditt slit. Men jag tror och vet att det måste vända, förr eller senare gör det det. Jag bara vet det. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Borde egentligen ha varit rubriken de där helvetesjävlaskit ;) jadu nu om någon gång skulle det gärna få vända <3

      Radera