fredag 30 januari 2015

Vi som inte diggar januari

Tack och lov att denna årets första månad snart är över. Januari har inte gett mig något, allt har mest varit grått, trist och tröttsamt. Det här med att tänka positivt och hitta en bra sak med varje dag kan ta och slänga sig i väggen. Så jag har stora förväntningar på att februari kommer att vara grymt bra, ribban är trots allt inte så hög nu.
Tydligen är jag inte enda som känner så här och bästa Hansla skrev också att det är så otroligt segt just nu, och jag tar en lättnadens suck över att jag inte är enda som inte klickar med januari. Så blicken på en ny månad och kanske en månad med bättre flyt.

Tack och hejdå januari, vi ses igen nästa år kanske lite gladare och lite piggare.

1 kommentar:

  1. Ja fy fan för denna rutimååna. Tur att det är sista dagen i morgon o då ska jag vara dyngfull! Haha. Hoppas februari ger oss allt januari inte gav. PUSS!

    SvaraRadera