onsdag 17 december 2014

Vitt ändå

Äntligen kom snön som vi alla gått och väntat på sedan november. Hoppas nu på en vit jul, för det är rätt vackert nu eller hur.
Bilen rullar omkring som en lite iskub men det gör inget, jag skrapar gärna fönstren och fryser fingrarna av mig för nu är det vinter.

Tänk att det bara är en vecka kvar till julafton. Har en dag ledig i morgon och sedan får jag gräva fram de sista krafterna för några dagars intensivt jobb före jag åker hemhem, lägger mig i soffan och bara njuter.
Går omkring med konstant huvudvärk och dag nr.3 har jag börjat vänja mig vid den men är lite extra seg och kraftlös. 


Men något har jag fått gjort i alla fall, det sista projektet före jul är dessa sitsar till 6 stycken stolar. Bara nytt tyg och det är klar och stolarna är som nya lagom till jul. Tre klara tre kvar, det tar jag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar