fredag 25 juli 2014

Hänt i veckan

Det är tyst här och det är värmens fel för man får egentligen inte sitta inne. Det händer inte så mycket annat än jobb och bröllop. Jag går och talar högt för mig själv för att få ordning på allt och skriver listor på saker som skall göras. Nu är det nära!


Här fixas det lite till bilen


Och jag försöker få min hud att samarbeta, tror den stressar, inte jag utan huden. 


Och mellan varven försöker vi bara ta det lugnt och stanna upp och njuta.




Igår träffade jag bruden vars bröllop vi skall på helgen före vårt eget och vi satt en hel kväll och gick igenom detalj för detalj och bollade tankar och gav varandra tips. Så otroligt roligt och skönt att ha någon som ännu inte är led på att snacka bröllop.
Stackars alla andra som umgås med oss för det finns inte så mycket annat i vår värld just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar